duminică, 4 noiembrie 2012

Te ... ce?

  Daca sunt bine? Nici eu nu mai stiu...
Acum traiesc clipele asa cum sunt, banale , poate triste sau vesele si alte ori incerc sa le transform in explozii de fericire. Ciudat...pot face asta, dar nu mereu. E o "super-putere" pe care inca nu reusesc sa o controlez.
   Daca mai simt ceva? Nici la asta nu stiu sa raspund...
 Acum ii urmaresc privirea si ma joc cu gandurile lui , zambindu-i subtil, ori ma incrunt facandu-l sa isi ia gandul,ca mai apoi ceva din mine sa ii cerseasca atentia. Uneori urasc sa il vad , imi pare un personaj negativ,infricosator de care nu as vrea ma apropii vreodata, iar alte ori il compar cu un magnet care ma atrage catre el , iar desii pare ca ma opun cu dispret , imi place jocul asta!
    Imi pasa prea mult ori deloc?
Imi pasa, chiar foarte mult , dar nu arat deloc,iar cand mi se intampla sa ma dau de gol , ma framant in interior...
Uneori trec zile, saptamani in care uit ca exista, alte ori imi tulbura mintea pentru ore intregi si imaginea sa, fixata acolo in ganduri, face ca la sfarsitul zilei sa uit ce am facut pe tot parcursul acesteia .. Urasc cand se intampla asta!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu