sâmbătă, 10 noiembrie 2012

I try to be another me...

  Ultima data, cand am reusit sa scap teafara din ghearele umilintei, dupa ce sentimentele mele mi-au inabusit gandirea , mi-am jurat ca voi fi tare, mi-am jurat ca n-o sa-mi pese.
  Mi-am propus sa nu mai plang si n-am mai plans, desii se intampla ca mici, umede margele sa-mi incoltesca intre gene si sa-mi dea impresia unei ceti groase timp de cateva secunde...
  Mi-am propus sa zambesc mai des, chiar si cand viata imi da palme si am facut-o si am reusit sa merg mai departe, desii din cand in cand, recunosc ca ma mai opresc in loc, ostenita fiind...
  Mi-am propus sa fiu copil in fata lor si tare in interior, dar nu pot fi ceea ce nu sunt, si uneori, ma mai las prada si sentimentelor...
  Mi-am propus sa fiu hotarata , dar nehotararea celor din jur ma pune pe ganduri din ce in ce mai des...
  Mi-am propus sa raman cu picioarele pe pamant, dar mi se intampla insa sa ma inalt catre nori, visand...
  Mi-am spus "Fi puternica!" si sunt... la exterior, in interior, insa, sentimentele sunt valma,iar eu incerc sa le pun in ordine, sa le inteleg ori sa le suprim  ..
  Mi-am propus sa fiu mai calma, dar obisnuiesc sa ma agit din nimnicuri de cele mai multe ori...
  Mi-am propus sa trec pe modul individual, sa n-am incredere in oameni, insa ma atasez rapid...

  Incerc sa devin egoista, incerc sa ma formez in asa fel incat sa-mi fie mie bine... M-am saturat ca sentimentele sa o ia mereu inaintea judecatii! M-am saturat ca tot ce am oferit mai bun din spiritul meu sa fie calcat in picioare, m-am saturat sa tac!

   "Crede, doreste si se va implini", mi s-a spus . Eu sper sa nu fie doar un mit si sa ajung cat mai prompt ceea ce-mi doresc sa fiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu